Primii pasi catre antreprenoriat​

Majoritatea oamenilor au o aversiune crescuta la risc. Statistic vorbind, 95 de persoane din 100 prefera siguranta unui job stabil, iar asta este ceva perfect normal. Doar 5% dintre adulti sunt atrasi de ideea de a fi pe cont propriu, de a se indrepta catre freelancing sau antreprenoriat.

Surse de finantare a afacerii

Afla despre sursele potentiale de fonduri pentru finantarea activitatii.

Forme de organizare a unei afaceri

Infiintarea unei firme reprezinta primul pas in initierea unei afaceri. In functie de domeniul de activitate si de capitalul disponibil, se alege forma juridica de organizare a activitatii economice.

Idei de afaceri

O idee de afacere bună constituie fundamentul unei afaceri de succes. Ideile de afaceri care pot fi transpuse în realitate reprezintă oportunităţile de afaceri. Întreprinzătorul este permanent atent la noi idei de afaceri. EI utilizează mai multe surse de inspiraţie

Avantajale si dezavantajale intreprinzatorului

Managementul afacerii

Multa vreme, conducerea afacerilor s-a facut intr-un mod intuitiv, succesul firmelor avand la baza, de cele mai multe ori, capacitatea nativa de gandire in ansamblu a antreprenorilor. Marile averi ale secolelor trecute au fost realizate, in parte, datorita norocului sau a imprejurarilor favorabile

Marketingul afacerii

Marketingul înseamnă atragerea clienților și gestionarea relațiilor profitabile cu aceștia. Scopul dublu al marketingului este de a atrage noi clienți promițând o valoare superioară și de a păstra clienții actuali oferind valoare și satisfacție.

Motivatiile care determina un om sa initieze o afacere

Acestea se pot clasifica in mai multe categorii: profesionale, psihologice, materiale si morale

Planul de afaceri

Un plan de afaceri este un document scris care descrie in detaliu modul in care o afacere, de obicei un start-up, isi defineste obiectivele si modul in care trebuie urmate acestea. Planul de afaceri trebuie sa cuprinda detalii pentru gestionarea firmei din punct de vedere operational, financiar si marketing.

Promovarea afacerii

Strategiile de promovare ale unei afaceri se pot incadra in doua categorii si anume strategii de promovare online si strategii de promovare offline. Printre modalitatile de  promovare offline regasim impartirea de pliante sau fluturasi care sa sumarizeze serviciile sau produsele tale.

Test abilitati antreprenoriale

Un antreprenor de succes

Afla trasaturile unui antreprenor (intreprinzator) de succes.